trešdiena, 2009. gada 21. oktobris

10 RENDU jeb nodošana

Jupī! kārtējā trešdiena ir garām. trešdienas ir nedēļas grūtākās diiiiiiiiienas! bet tagad tā ir pagājusi. lielu lielu maketu dabūjam abas ar Emilie kopā pa šo nedēļu. lielu lielu darbu >> studentu kafejnīca+dārza labiekārtojums.

Šitādos tempos tik cilvēks saprot, cik patiesībā viņam ir jaudas :D :D . beeeeeet......es tagad sāku domāt, ka sapratusi jau esmu, varbūt tagad tomēr varētu atpūsties :D :D. bet laikam nespīd. lai gan nākošnedēļ laikam paņemšu brīvdienas un laidīšos uz ziemeļiem ciemos pie kādas jaukas meitenes MČ :)) :)) jupī! bet lai to izpelnītos sākumā sestdien svētdien vajdzēs kārtīgi parukāt ;D šoreiz esmu pārī ar Mathiew (viņš dikti gudrs)! vajag man ar kaut ko prātīgu izdomāt :D


Ps. Williams šodien teica, ka es esot pirmais erasmus, kas jebkad izvēlējies viņa studio! tjā! un tad mēs visi 21 par to tā garšīgi nosmējāmies! labi tomēr

3 komentāri:

  1. apsveicu ar ceturtdienu tad :)

    tev jau vienmer ir patikushi izaicinajumi :)*

    AtbildētDzēst
  2. tu man vienmeer esi patikusi, nevis izaicinaajumi :p :D* :D :D

    AtbildētDzēst
  3. Jūs man arī vienmēr esat dikti patikušas! Mīlu!!!!! Bučas manām jaukajām mīļajām metiņām!!!

    AtbildētDzēst