piektdiena, 2009. gada 9. oktobris

05 pārsteigums.tik ļoti patīk pasts

Oho! ilgi gaidīju vēstuli no Džimmija un nevarēju sagaidīt. un beigās tā sieviete advokātu birojā pateica, ka jāiet uz centrālo pastu, ka viņa laikam to vēstuli aizsūtīja atpakaļ un ASV, un tas vīrietis centrālajā pastā (pēc tam kad vairāk kā pusstundu biju nogaidijusi rindā lai vispār ar viņu runātu, jo tas taču ir centrālais pasts un tā ir francija!) teica, ka tiešām aizsūtīja ar atpakaļ uz USA. todien biju bēdīga.

bet šodien, kad kārtējo reizi pārvācoties atkal uz pāris dienām dzīvošu pie Chloe un Guillaume. viņi aizbrauca uz nedēļas nogali pie Guillaume vecākiem uz laukiem. satika mani vienkārši centrā, iedeva atslēgu un teica, lai jūtoties kā mājās.

tā nu es pārrados viņu mājās un atradu -VĒSTULI! no Džimmija! lielu lielu vēstuli! un iekšā vai var būt kas neticamāks, ko saņemt pa pastu no Amerikas - ŠOKOLĀDES TĀFELE! un tās kakao pupiņas audzējis viņa profesors KOSTARIKĀ! vai var būt kas vēl more amazing ko saņmet pa pastu! šokolādi. vispār es smējos, kad ieraudzīju ! tjāā .. :D
un protams vēl tādas bildes, tik laimīgas bildes no vācijas ...Mmmmm ...
un kaltētas kļavu lapas visādās krāsās!
fantastico

5 komentāri:

  1. Āā! un lieta bij tāda, ka biju galīgi aizmirsusi, ka iedevu viņam šito adresi! bet tik liels pārsteigumprieks reizē!

    tagad drupinu pa gabaliņam "lavender bluberry organic" chocolate, piedzeru tāju un ... izbaudu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Es pat varu redzēt, cik garšīgi tu smejies.... :D

    AtbildētDzēst
  3. aij, aij, aij...taa shokolade ir labu labaa- vins man ari atsutija! Edu katru dienu pa vienam gabalinam lai ilgak pietiek. kaa Charlijs no shokolades fabrikas. Bija ari doma pusi sutit tev... bet cereju uz Dzhimmiju :D
    Un vel vins man Heramana Hesses gramatu atsutija, un bildes- jaa bildes.

    :))))

    AtbildētDzēst
  4. mm.. Hermanis Hesse. Vikipēdija Saka vācu rakstnieks, dzejnieks. Vēlāk dzīvo Šveicē. Daudz daudz visādu romānu, noveļu un poēmu. Ko tad tu tagad lasi?un kādā valodā? un kapēc tieši Hesse? tu jau biji kaut ko no viņa darbiem lasijusi?

    AtbildētDzēst
  5. Narciss un Goldmunds. Es tagad lasu "Everything is Illuminated" by Jonathan Safran Foer. Ne-e, nebiju no Hesses neko lasijusi, bet ta esot viena no vina milakajam gramatam... :)

    AtbildētDzēst