trešdiena, 2009. gada 7. oktobris

04 chavette jeb vērsis, kas velk vezumu ar baļķiem no meža

le chavette! frančiem ir tāds izteiciens, kas raksturo, ka tu esi "totaly out of time" un tev vēl ir "daudz, daudz" ko darīt.

kādam ir idejas līdzīgam izteicienam latviski? kad man jautāja nevarēju īsti atbildēt.

tā nu neesmu nekādās brīvdienās laikam te atbraukusi.

pagāšnedēļ- arhitektūras galerija, 160m2
šonbedēļ - baznīca (la chappelle) 200-300m2

...un tās jau tikai tādas vadlīnijas vēl nāk bonusā visādi izpētes darbi, konferenču kopsavilkumi ...... u njāā franču valodas nodarbības !

YĒY!!!

Misjē William HAYET! viņš šo semestri diktēs manu dzīvi! ^_^ būs jācenšas apvienot patīkamo ar visu pārējo (no kā arī daļa ir patīkama. patiesībā jau viss darbs būtu patīkams, ja tas netiktu paģērēts uz miega rēķina)

Tā nu vakar pa nakti pie Benedetas mājās centāmies izpildīt manu mājasdrabu, jot ā nu reizēm gadās, ka franciski izlasot darba uzdevumus tos drsuku pārproti un visu iepriekšējo nedēļu strādā pie pavisam citādāka projekta nekā vajadzētu  Tā jā.
Tā nu ktrā’damājm uz 3 laptopiem. Man-Archicad, SketchUp, Giulia- Photoshop, Autocad, BENE- Rginoceros, Photoshop.

Deam! Kā lai iemācās strādāt ar Photoshopu tā pamatīgi. Kādu grāmatu vajag izlasīt vai kā!? LIAMIŅ PALĪDZI!!

Un vēl pilnam komplektam pietrūkst Indesign, V Ray, in Artlantis un mākas ar viņiem strādāt. Bet mans mīļais “kompīts Čārlijs” arī esošo komplekti brīžam nevar pavilkt, tā ka …

Āboli šeit TIEŠĀM ir modē (jeb Apple style rulz).

Rīta man būs vieglā diena (toereticaly)
10-13 Pratiques plastiques (jeb zīmē, glezno, līmē, fotogrāfē, filmē) dari visu ko sirds kāro, lai izteiktu savu viedokli vai paustu kādu vēstijumu, kas noteikti vēlāk tiks konkretizēts kādā uzdevumā.
17-19 Filiere humide et maconerie (maconerie tulkojas kā celtnieku darbs). Tātad celtneicība plus hidroizolācija. No šitā varbūt vajadzētu atteikties, jo citādi baigais «kosmiskais caurums pa vidu » !

Tjā. Un oto man šodien apsolīja 2 kūkas uzcept, ja es aizbraukšot ciemos. Tā ka tagad atklāts laikam ir jautājums vienīgi- kad ! :D :D

... un vēl protams jāņem vērā Mistera Viljama teiktais..... Trrrrr




MIEGS IR KATRA ARH.STUDENTA LIELĀKĀ BALVA. agree/disagree?

10 comments:

  1. Njaa- izkataas peec laba gada... Indesign patieshaam ir labs.. A kam tav vinju? Man jau liekas, ka ar Acrobat Vajadzeetu buut gana. Ja vien negrasies graamatas maketeet. But then again- taisniiba. Ja kas, Indesign kaadus 2 gadus veca versija pieejama vienaa Francijas austrumu pilseetinjaa ar nejauku klimatu, bet jaukiem cilveekiem ;)

    AtbildētDzēst
  2. :D :D :D pilsētiņa ar nejauku klimatu ... ūh! izklausās kā no viduslaiku ceļotāja grāmatas. kad kāds vīrs ar ēzelīti devās uz kādu lietainu pilsētu pie jaukiem cilvēkiem.pieklauvēja pie durvīm un viņu sagaidīja pie kuroša pavarda , cienāja ar tēju un guldināja uz mūrīša kopā ar mājas runci : )

    Acrobat ? don't know this one... (?)

    ps. mums te šodien ir tādas lietusgāzes, ka varētu domāt Niagāra pārvākusies uz šejieni !!!..vai arī viņai drīz uzradīsies konkurente. :D :D >>> ūdens sienas veidā taisni no pašām pašām debesīm !!

    AtbildētDzēst
  3. Jā, izklausās varen darbīgi.....
    Bet mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties reiz novēlēja kāds ''slavens cilvēks'' (Ļeņins) :D
    Bet katram mākonim tak ir zelta maliņa..:D

    AtbildētDzēst
  4. ak man dieniņ! Ļeņins! tad nu gan ...
    tad varbūt tomēr navajag,ko?
    es varētu būs ļoti ļoti labs un jauks un izpalīdzīgs cilvēks arī bez pārlieku daudz izglītības! tiešām! es varu!
    ---
    oho mums te beidzot ir ZIBENS!!!!

    AtbildētDzēst
  5. BEIDZOT! ilgi gaidiju un tagad BEIDZOT IR! Laime! ^_^

    AtbildētDzēst
  6. Zibens? Un tads lietus? Kura no mums te ir Anglija? :D

    varet jau tu vari, bet vai vajag? :P

    AtbildētDzēst
  7. būt par labu cilvēku taču vajag! par tādu jauku un mīļu, kā tu! kas visiem uztaisa garšīgi ēst, atnes tēju uz istabu, kad kāda (mīning es) traki mācās un aplej puķes .. tjā . vjaga tač mācēt būt par tik labu cilvēku un vēl pie reizes tādu lielu mākslinieci!

    Mums te vakar -to vienu dienu bija tāds negais, ka likās, ka otrie vispasaules plūdi sāksies. NOPIETNI!

    un šodien zilas debesis, no ūdens ne miņas, nesaprotu kur viņš viss varēja palikt un karsts. vietējie saka, vakardiena nozīmējot, ka sezonas mainās : )

    AtbildētDzēst
  8. Gribu redzēt Norbertu! apsolies, ka ieliksi bildi! : D

    AtbildētDzēst
  9. ak mii un zhee, kad tu taa skaisti raksti...es pat nezinu.... milu tevi loti loti. un mammu. un Paulu. lgojos.

    bet vispar to "varet vari, bet vai vajag" es teicu par to, ka gribeji but bez izglitibas :P es tak lepojos, ka man tik gudra maasa. Un maama pati gudraakaa no visaam!

    Buus bildes, buus! :)

    AtbildētDzēst
  10. jaa ābōlīīīī.
    omei tie sogad vissgaršīgākie. ...

    man laikam vinji garsho vairaak nekaa omei ... :) Bučas no sūnu ciema.

    Adresants. Kristiāna Veģere
    Mīlu.

    AtbildētDzēst