otrdiena, 2009. gada 13. oktobris

08 cepums un šapella

No Mtp


šodien norīta cēlos 5:40, lai ar pirmo kursējošo autobusu nonāktu skolā, cik agri vien iespējams un ķertos pie darba. ierados pirms 7iem (kad daži devās mājās pēc smagas darba nakts) tjā un sāku strādāt.

12sākās mana SPāāāāāāņu valodas lekcija! (vai es jau stāstīju, ka tagad franču valodā mācos spēņu valodu. ļoti interesanti censties saprast, ko pasniedzēja māca. bet viņa ir tiešām tiešām laba skolotāja :)

un pēc tam turpinu maketēt

nācās pieņemt vienu no tiem smagajiem lēmumiem, kādi katram studentam laikam reizēm jāpieņem. attiecīgi -cik nozīmīgs ir lekciju apmeklējums. pēc sekundes simdaļā izsvērtiem argumentiem, nolēmu, ka labāk uz rītdienu dabūt gatavu "projektu"! un lekcijas var ari pagaidīt!nav taču zaķis neaizbēgs :D

bet "projekts" gan ir baigais zaķis. viņiem te tāds inovatīvs (nezinu gan, cik labs, bet ļoti efektīvs noteikums ) >> ja nenodod darbu uzdotajā dienā, tad nenodod vispār! tā, ka nepaspēj dabūt gatavu, tad iesākumu drīskti mierīgi lingot laukā miskastē .... un mierinot sevi, vismaz domāt, ka esi no tā kaut ko iemācījies :)

bet tā nu es šonakt pabeidzu. pēc vairāk kā 16stundu ilga maketēšanās maratona ... kurš vispār iesākās jau svētdien, tā ka tagad bija tikai nobeiguma daļa :)

No Mtp




un kad ar kājām pārnācu mājās pie Chloes ... varat iedomāties ! viņa bija priekš manīm pagatavojusi ķirbju zubu (jo es tač neēd gaļ' :) ) un atstājusi lielo katlu uz plīts. zupa vēl bij drusk' remdena, bet kad uzsildīju! tad nu gan - uh! pa pirmo! (un tā kā pa dienu laiku ēšanai veltīgi netērēju .. tad garšoja vēl dubult labi salkušā vēderā :) )

ak ak. jāgaida rītdiena, kad varēšu aizstāvēties ^_^
(turi par mani īkšķi! ( aizliec kāju aiz auss un tad kreisās kājas kreiso īkšķi ar labo roku par mani! vismaz 1 stundiņu! :D )

No Mtp


________________________
ps. un stāsts par cepumu bija tāds. ka pēc tam kad beidzu darbu un ar lielu labpatiku šķūrēju visus atgriezumus konteinerī atradu cepumu :) tik garšīgi apdrupis šokolādes cepums, ko kāds bezrūpīgi atstājis paciņā, laikam nospriežot ka tā tukša, jo arī es sākumā tā nospriedu. vēk nekad šoko-cepums nebij tik ļoti mani ielīksmojis, vai varbūt tas bija padarītais darbs, kas mani ielīksmoja :D
__________

No Mtp

4 komentāri:

  1. Man ļoti patīk tavs makets!!!! Kā tu kaut ko tādu varēji iedomāties! Es ar tevi ļoti klepojos! :D

    AtbildētDzēst
  2. Mjaaaa! Bravisssimo maasa Laasma! Lielisks makets! :)

    Ahh, tu ej spaanju valodas kursos!? rrr... es ari gribu.
    laikam jasasparojas. un tad veel chella kursi... uh. ah. :)

    AtbildētDzēst
  3. kas man ir jadara ar kriesas kajas kreiso iekshki un labo roku??? mhmm,,

    AtbildētDzēst
  4. kā , kas jādara! jātur tas īkšķis, jātur ;) :D

    AtbildētDzēst