svētdiena, 2009. gada 4. oktobris

02 vakars

pilna filma lomo. rīts rādīs, kas būs iekšās :D :D

mamma un paula `šodien krāsoja ar guašām un spēlēja domino. swiiit! :) :)

man bene un džūlija atkal gatavoja itāļu pusdienvakariņas !!!! :D ...griķi man nespīd tuvākajā laikā

rīt eju uz banku.

7 komentāri:

  1. Es arī rīt eju uz banku. Varbūt satiekamies....

    AtbildētDzēst
  2. ooo...lomo! es gribu redzet! atsutisi taas no oxfordas? :)

    AtbildētDzēst
  3. -----to Mamma: neredzeeju tevi bankaa, kur tu biji paslepusies? :D

    AtbildētDzēst
  4. Es gan tevi redzēju, dikti lepna saņēmi 1 milj.skaidrā naudā un aizgāji.... :D Varēji jau padalīties!

    AtbildētDzēst
  5. tas jau bij tikai viens miljons baltkrievu naudiņās ! ;D

    AtbildētDzēst
  6. aspraates! :D

    baltkrievu naudinas? tad jau vareji par kadu pusmiljonu man kvasa pudeliti nopirkt :P

    AtbildētDzēst