otrdiena, 2009. gada 29. septembris

18 kas notiek,kad Kumar taisa ēst

Kumārs man ir gatavojis ēst jau 3 reizes. Pirmajā reizē Clewent aizmirsa, ka es neēdu gaļu un tā nu viņi abi man par prieku bija pagatavojuši vistas sautējumu. :/
es ēdu plikus rīsus un piekodu tomātu

Otrajā reizē bijām pie Kumāra draugiem Annas un Kamillas ... un šoreiz viņš pats aizmirsa par to, ka neēdu gaļu. Tjā. Un beigās es ēdu rīsus , kuros bija iegriezti mazi tomātu kubiciņi.

Tas viss par iepriekšējo nedēļu . BET šovakar Kumārs speciāli priekš manis pagatvoja fantasttiski garšīgu indiešu veģetāro ēdienu!!! superīgu! ... tikai tik traki spicy, ka acis asaro :D :D Kumāra colocators , kurš ari ir no indijas, bet no vis,vis,spaisīgākā reģiona, gan teica, ka tas nekas neesot un Kumārs pats teica, ka vispār neko nejūtot un ēda acis nemirkšķinot.

Jā. Bet labi, ka pieredzējuši indiešu pavāri tik pat labi kā garšvielas pievienot ēdienam māk tās arī atvienot. izrādās atliek pieliet klāt nedaudz olīveļļas un drakoniski asās garšvielas gandrīz vispār vairs nejūt :D garšīgi!!! un palika rītdienai arī :))

Tā mans vārds izskatās

லாஸ்மா in tamil (Kumāra dzimtā valoda)
లాస్మా in telugu (valoda, kurā runā visspaisīgākajā indijas reģionā)
लासमा in hindi (viena no divām Indijas oficiālajām valodām. Otra ir angļu :) )

1 komentārs:

  1. ellai taads efekts!? tiesham? :O

    ooo...shiki tas tavs vaardinjsh rakstaas :)
    vai vel kadas valstis svin vardadienas?

    AtbildētDzēst