otrdiena, 2009. gada 29. septembris

17 mācības franču modē..un lūdzu vēl glāzi piena!:D

Mācību priekšmeti, kuri man jau bijuši, necik jautri vis neizklausījās. Pat studenti, kuriem lekcijas vadīja dzimtajā valodā ik pa mirklim iesnaudās. :D Tjā
Conception des reseaux – jeb design networks – jeb kas slēpjas zem arhitektūras čaulas. Visas komunikācijas, notekūdeņi, kanalizācijas, drenāžas . Tjā. Nav tā labākā lieta, ko mācīties tiks skaistā valodā. Mūsu kuratore, teica, ka ja gribot varot pēc tam izvēlēties kaut ko no citiem semestriem, bet pirmo nedēļu jāapmeklē visas standarta lekcijas  šis varētu būt viens no priekšmetiem, ko aizvietot ar kādu citu !
Tad bija „Histoire de l’art et de l’architecture” jeb Arh.vēsture. Nu šī bija tikai ievadlekcija, bet tad jau redzēs, ko dzīve rādīs. Izskatās, ka mācīsimies par XIX-XX gs. Un lekcijas 2.daļā skatījāmies filmu par Zahu Hadidu un vienu viņas projeketētu skolu/universitāti/zinātnes centru. Bet tagad meklēju googlē un nevaru tādu projektu atrast. Skāde! O nē ! atradu gan : ) Phaeno Science Centre

No Mtp


No Mtp


No Mtp


No Mtp


Tad bija „Construction et materiaux” Kur mācīja mūs par metālu ķīmiskajām īpašībām, reakcijām ar Oglekli...tjā. tur ar bij gana daudz no tā, ko es nesapratu. Tagad māčisimies par metāliem un pēctam par betoniem.

Un vēl Processus de conception! Šis gan ir ļoti interesants priekšmets. Un pasniedzējam tāda drusku aizmakusi balss :D vispār interesanti. Gan no vēstures, gan par dzīvnieku skeletu līdzībām, dažādiem arhitektūras teorētiķiem : D

Rīt būs mana pirmā projektēšana (jeb arhitekta acuraugs) – STUDIO / attelier. Sauc kā grib. Tāpat viens un tas pats :D
... baumo, ka mans profesors Monsieur William Hayet esot bargs un liekot daudz strādat. Nezz, nezz. Bet tas jau labi. Tad vismaz varbūt manu darbu latvijā arī pieņems un kredītpunktus ieskaitīs : )

Āun rekur labākie no maniem šodienas pierakstiem. Var redzēt, cik es daudz no tā visa esmu sapratusi :D

No Mtp


No Mtp

2 komentāri:

  1. Jā, lekciju pieraksti izskatās ļoti izsmeļoši. Ja tā ir tā franču valoda, tad es ar to mazliet saprotu! :DD
    Tā sēnes (jeb skolas) bilde ļoti skaista (no iekšpuses)

    AtbildētDzēst