piektdiena, 2009. gada 25. septembris

12 WORKSHOP jeb darbsveikalā :D

Labi, labi! Nestrādāju es nekādā veikalā (pagaidām :D :D), tas mums tāds „traveux pratique” pirms vēl oficiālo lekciju sākuma. Kas nenovēršami kā saules ausma sagaidāms nēkošajā pirmdienā.
Strādāju daudz un smagi :D
Zāģēju koku un metālu, urbju, skrūvēju, griežu, mēru, zīmēju, rēķinu, strā’daju ar celtniecības fēnu ! uhtī! Bet pagaidiet vien,kad redzēsi, ko esam uztaisījuši! Būs baiiiigi forši. Jau tagad ir baigi forši. Un darbi raiti iet uz priekšu.

ES šodien ar parastu zāģīti sazāģēju metāla stieni! Uh kas par darbiņu. Pierre teica, ka mans spēks kausē metālu, jo beigās tas stienis bij traki karsts :D

Iemācījos uztīt cigareti! :D pīpēt gan netaisos, bet pati padarīšana bija diezgan interesanta. Šeit esmu absolūtā mazākumā. 8,5 no 10 cilvēkiem pīpē. Un kad visi iet ārā uzvilk dūmu, tad Lāsma iet ārā un mizo apelsīnu :D un visi smejās, kāds gan man veselīgs dzīvesveids.

Skaitot mani esam 3 veģetārieši. Es, Raoul un Ursula  Pusdienās visi man atdod savus salātus, tomātus, olīves un vēls visādus brīnumus ^_^

2 komentāri:

  1. Awww! ^__^ Cik tas jauki, ka vini tev atdod savus salatu! :) Bet tu viniem labak izstasti, ka 51% no vinu maltites ir jabut kaut kam svaigam/neceptam ;) :P

    AtbildētDzēst
  2. labaak nestaastiishu :D :D tad mans skjiivis katraas pusdienaas zaljo kaa kvieshu lauks pavasarii :D

    AtbildētDzēst