svētdiena, 2009. gada 13. decembris

24 BRUSSELS





1cents turp, 1 cents atpakaļ ..... :D :D (nu vienīgi tas autobuss 20 eiro..), bet ņemot vērā , cik lielisks bija laiks Briselē... nieka lieta! un ņemot vērā 3 franču puišus, pie kuriem dzīvojām >> noteikti bija vērts braukt!

frites, šokolade, un alus! Alus labs. es jau neesmu nekads profiņš. vispār alu nedzeru. bet Briselē noteikti ir alus dzērēju paradīze !

Āāāā! un aizmirsu pateikt, ka uz lidostu daļēji aizgāju kājām! Elīna atnāca visus 15km ... nu es tikai drusciņ, lai ieekonomētu līdzekļus pastaigājos pa ceļa malu un izbaudīju, ka esmu kā stopētājs, kuram nav vajadzīgs stopēt, jo var taču arī aizkājot :D

postpostscriptum. pievērs uzmanibu pedejajai bildei! ;)

4 komentāri:

  1. :D :D :D tas tikai tā izskatās, jo es tādu dīvainu izlasi esmu uztaisijusi 8-)

    AtbildētDzēst
  2. superīīgs vai ne! !!! :D :D un par brīvu! tikai nezināju, kā lai atved līdz Montpellier, ryanairs jau bagāžā neņemtu :p

    AtbildētDzēst